administratie voor particulieren alphen aan den rijn Hoogkamer.jpg

Administratiekantoor Hoogkamer voor u als particulier

Ook voor u als particulier kan Administratiekantoor Hoogkamer u het leven een stuk makkelijker maken.

Wij verzorgen geheel uw belastingzaken; van aangifte tot uitstel tot bezwaarschriften.
Maar ook voor advies en ondersteuning over uw verzekeringsportefeuille, beheer van uw onroerend goed en uw administratieve zaken kunt u bij ons aankloppen.

Neem direct contact op voor een vrijblijvend gesprek!

Onze particuliere diensten

Administratiekantoor Hoogkamer verwerkt uw administratieve gegevens.
We doen jaarlijks aangifte van de inkomstenbelasting of de vennootschapsbelasting.
Daarnaast verwerken we de periodieke aangifte Omzetbelasting.
Desgewenst stellen we voor uw onderneming ook een jaarrekening op.

Administratiekantoor Hoogkamer verzorgt uw boekhouding en financiële administratie.
We geven graag financieel advies om u te helpen kosten te besparen.
Dit doen we efficiënt en transparant. We hebben altijd persoonlijk contact met onze klanten.
Zo hoeft u nooit uw situatie opnieuw uit te leggen.
We houden van korte lijnen. We denken graag pro-actief met u mee.

U wilt helder inzicht in uw administratie? Weten of uw bedrijf financieel gezond is?

Door een goede boekhouding weet u hoe uw bedrijf er financieel voor staat.
We denken graag met u mee over het doen van investeringen of het aanvragen van leningen.

Heeft u net een eigen woning gekocht? Dan heeft u recht op belastingteruggave. We helpen u daar graag bij. Ook hulp bij de jaarlijkse aangifte inkomstenbelasting is een van onze kernpunten. We komen daarvoor graag bij u thuis langs.
Ook tussentijdse wijzigingen in uw huidige situatie kunnen we bij de Belastingdienst doorgeven.

Heeft u het gevoel in het verleden teveel belasting te hebben betaald, dan kunnen we dit voor u uitzoeken en d.m.v. een bezwaarschrift aanvechten.